قیمت لحظه ای ارز دیجیتال - پالن بیت

معرفی و اموزش افتتاح حساب کیف Payeer

  • ۳۷۹

پاییر (Payeer) از سال 2012 فعالیت خود را اغاز کرده است و یکی از بهترین سیستم های پرداختی است که در بیشتر کشورهای جهان استفاده می شود
از کار کارگزاران، شرکت های سرمایه گذاری، فروشگاه ها و … همچنین بیشتر سایت های کسب درآمد از سیستم پرداخت پاییر استفاده می کنند.
پایر یک سیستم پرداخت الکترونیکی کاربردی است که بیش از 150 روش پرداخت از جمله بسیاری از سیستم های محلی را پشتیبانی می کند.

مالکیت سایت پایر برای کشور روسیه می باشد که با کاربران ایرانی هیچ مشکلی ندارد.

پاییر یک کیف پول ارز رمزنگاری است. این کیف پول اخیرا به دلیل قابلیت دسترسی و سهولت استفاده در بین جامعه ارز رمزنگاری و انجمن پول سازی آنلاین (MMO) کاملا محبوب شده است. 
پاییر یک سیستم پرداخت مانند پی پل، پیزا، پرفکت مانی و غیره است، اما مزایای خاص خود را دارد. همچنین یک پردازنده پرداخت آنلاین است که روشی ساده و ارزان برای خرید آنلاین و پرداخت خدمات از طریق یک ارز الکترونیکی ارائه می دهد. 
پاییر یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت در بین مدیران پروژه های هایپ است. این شرکت در سال 2010 تاسیس شد. 3 دفتر دارد که دفتر مرکزی آن در تفلیس پایتخت کشور گرجستان قرار دارد. دو شعبه دیگر آن در آبردین اسکاتلند و  مسکو واقع شده اند.
این کیف پول الکترونیک به کاربر این امکان را می دهد تا از حساب مستر کارت یا ویزای خود (حتی اگر حساب وی تایید نشده باشد)پول برداشت کند. در یک روز می توان تا 2000 دلار از حساب خود برداشت کرد. بعلاوه، می توان از طریق این کیف پول به خرید و فروش بیت کوین پرداخت. پاییر خدماتی از جمله مدیریت، واریز، برداشت، مبادله، تراکنش و غیره را برای تعدادی از ارزهای رمزنگاری بزرگ ارائه می دهد.

دانلود برنامه پایر برای اندروید

دانلود برنامه پایر برای ای او اس

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی